रातो गुलाब

रातो गुलाब 

जीवनको बाँसुरीमा मायाको धून बज्छ, 
मुटुको ढुकढुकीमा 
क्रमबद्ध : साँझ- बिहान,
खुशीले चराहरू गाउँछन्, 
खोला सुसेल्दै अर्को धून निकाल्छ । 

मेरो मनको आकाशमा, 
गड्याड्ग गुडुड्ग तबला बज्छ, 
मन मै आँसु बनेर आउँछौ तिमी । 
हो यि अाँखामा, 
आँखाको डिलबाट तप तप झरेर, 
मायाको सँगीत भर्दै आउँछौ तिमी ।
यादका कोमल हातहरुले,
मेरो तन मन सुम्सुम्याउछौ तिमी ।


यति खेर म तिम्रो 
रातो गुलाब लिन सक्दिन, 
मेरो अन्तस्करण चेतना 
मेरै उनिको मायाले,
एउटा मिठो धूनमा बजिरहेको छ । 

सपनाको पारी डाँडा सम्म, 
प्रतिध्वनी गुन्जीरहेछ । 
जून हाँसेको छ । 
बादल नाचिरहेछ त, 
कोइलीले गुन्गुनाईरहेछ । 

यस्तो लाग्छ, 
संसार सितका तप तप थोपा झै,
हर थोपामा भिझिरहेछ ।
मायाको रङ्ग भर्दै, 
मायालु अत्तर छरिरहेछ ।
म कसरी गुलाब लिउँ ? 
मनलाई छक्काएर ? 
यी अनमोल खुशीका प्राप्तिहरू, 
के एउटा गुलाबमा हुन्छ र ? 
तिम्रै बिश्वासमा लिए भने पनि, 
मुर्झाएर झरेको दिन त, 
म पनि त मर्छु ।
हो म पनि त पक्कै मर्छु । 

क्षमा गर, 
म उनिको यादमा आउने, 
त्यो खुसि सार्न चाहान्न ।
उन्का ति मिठा यादहरु, 
म कहिले बार्न चाहान्न । 
अजम्वरी मायाको आभाषलाई, 
गुलाबमा मुर्झाएको हेर्न चाहान्न ।
Share on Google Plus

About Dinesh Lamichhane

आफ्नो परिचय खोज्नको लागी भौतारिरहेको एक आम मान्छे । भाग्यमा भन्दा कर्ममा बिश्वास गर्छु । परिचय सँगै जिवन लाई पनि बुझ्दैछु, र आफुलाई खुशी राख्ने सक्दो कोसिस गरिरहेको हुन्छु । नयाँ नयाँ ठाँउहरु घुम्न धेरै मन पर्छ । अँ कहिले काँहि मनमा लागेजति कुराहरु लेख्ने गर्छु र लेखेको कुराहरु यहि राखेको हुन्छु । हेरेपछी सुझाव दिन नबिर्सनुहोला ।

0 comments:

Post a Comment