आँसुको हत्या !!

Image result for Tears
श्रीमान, मेरो आँखाको माथिल्लो तलाको, माथिल्लो झ्यालबाट एक जोडि आँसुले हात समातेर वाँङ्ग हाम फालेको, त्यो मालाले देखेको छ ।

अनि त्यो रातो अविर, तातो मरभुमिमा पाईला टेक्नासाथ, बालुवासँगै बाफिएर उडेको त्यो निदारलाई थाहा छ ।

यो घटना घटीरहदा, नदेखे जस्तै गरी आफ्नै सुरमा नाचीरहे ति हात हरु, यो घटना घटीरहदा, एउटा बृध्द रोदन को आवाजलाई चिन्न बिर्षे यि कानहरु, र यो घटना घटीरहदा, एक आपसमा निरलञ्ज टाँसीएर बेताहत सँग आँग तन्काईराखे ति ओठहरु ।

म मान्छु श्रीमान, त्यो अस्रु जोडीले आत्म हत्या गरेको, म मान्छु चट्टान जस्तो गालामा त्यो अस्रु जोडी आफ्नै सु-बिबेकले पछारीएको हो। तर किन? तर किन प्रतिकृया बिहिन बने ति आँखा, ति हात, ति ओठ र ति कान ? किन सुन्न सकेन कानले जिवन वादका सुत्र त्यतिबेला ?? किन छेक्न सकेन हातले ति आँसुका बाटोहरु ? किन बोल्न सकेन ओठले हुदैनका शब्दहरु र किन लगाउन सकेन आँखाले त्यो माथिल्लो तलाको झ्याल ।

म भन्छु श्रीमान, यो आत्म हत्या वडो रहस्यमय तरिका ले गराइएको छ । तर म विश्वस्त छु, म विश्वस्त छु यस घटनाको मुख्य दोषी मन हो श्रीमान ।

भित्र एक्लै बसेर सम्पुर्ण अपराधको गिरोह चलाउने मन हो श्रीमान । पहिले वाट हातलाई पैसा दिन, ओठलाई अन्तर्वार्ता दिन, कानलाई हवाईजहाजको आवाजसुन्न र आँखालाई सुन्दर सपना देख्न वाध्य गराउने मन हो श्रीमान ।

त्यसैले पहिलेका पिडीतलाई अहिलेका अपराधि बनाएर, नयाँ अपराधलाई जन्म दिने मन हो श्रीमान।
त्यसैले म माग गर्दछु, म माग गर्दछु, अपराधी मनलाई कडा भन्दा कडा सजाय होस् ।

तर विडम्बना तपाईका अगाडी चुलिएका न्यायका ठेलिहरु झेली छन् श्रीमान, त्यहाँ अपराधीलाइ सुरक्षा दिने चाहाना छ । त्यहाँ सजाय होइन वाहाना छ ।
र विडम्बना त्यो बहानाले मनलाई कुनै असर गर्ने छैन । त्यसैले मेरो भनाई मानिन्छ भने मनलाई उस्कै सह-अपराधीहरु बाट सजाय होस् । खोसियोस् आँखाबाट जहाज चढेपछी मात्र पैसा कमाईन्छ भनेर सपना देख्ने अधिकार, बाँधिउन कानहरु चराको चिरबिर र झरनाको आवाजले, पोतिउन ओठमा राष्ट्रगानका मोसोहरु अनि राखिउन हातहरु कुटो कोदालो र माटोको आजिवन कारावासमा ।


त्यसपछी हेर्नुहोला श्रीमान, त्यो अस्रु जोडिको लास जलेको खरानी लण्डन अष्ट्रेलिया र जर्मन होईन, सेती, नारायणी र बाग्मतीका तटमा सेलाईनेछन् । अनि हेर्नुहोला श्रीमान कुनैपनि अस्रु जोडीले कुनैपनि मनको दबाब मा आत्म हत्या गर्ने छैन । 

Share on Google Plus

About Dinesh Lamichhane

आफ्नो परिचय खोज्नको लागी भौतारिरहेको एक आम मान्छे । भाग्यमा भन्दा कर्ममा बिश्वास गर्छु । परिचय सँगै जिवन लाई पनि बुझ्दैछु, र आफुलाई खुशी राख्ने सक्दो कोसिस गरिरहेको हुन्छु । नयाँ नयाँ ठाँउहरु घुम्न धेरै मन पर्छ । अँ कहिले काँहि मनमा लागेजति कुराहरु लेख्ने गर्छु र लेखेको कुराहरु यहि राखेको हुन्छु । हेरेपछी सुझाव दिन नबिर्सनुहोला ।

0 comments:

Post a Comment